loading...
اهنگ های روز
mostafa بازدید : 375 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

Ali AbdolMaleki – Ravanitam

دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی علی عبدالمالکی به نام روانیتم
ترانه : علیرضا مرتضی قلی ، آهنگ : علی عبدالمالکی ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : امیر ارشیا

 

t79irt6u8ey7s46w46

دانلود در ادامه مطلب

 

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.64 مگابایت

» دانلود آهنگ روانیتم «

 

 

روانی روانیتم زود باش بگو که من کیتم
تو همه ی زندگیمی زود باش بگو زندگیتم
روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم
عاشق دیونه بازیتم عاشق چشمای رنگیتم
روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

من دیونه نبودم تو دیونم کردی
یه روزی باهام خوبی یه روز باهام سردی
تا کی هی می خوای دوباره برگردی
من دیونه نبودم تو دیونم کردی
خدا ما دوتا رو واسه هم دیگه ساخته
که توئه دیونه رو به جون من انداخته
همه میگم من و تو دیونه ایم عشقم
هیشکی این دیونه ها رو هنوز نشناخته
روانی روانیتم زود باش بگو که.من کیتم
تو همه ی زندگیمی زود باش بگو زندگیتم
روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم
عاشق دیونه بازیتم عاشق چشمای رنگیتم
روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

من دیونه نبودم تو دیونم کردی
یه روزی باهام خوبی یه روز باهام سردی
تا کی هی می خوای دوباره برگردی
من دیونه نبودم تو دیونم کردی
خدا ما دوتا رو واسه هم دیگه ساخته
که توئه دیونه رو به جون من انداخته
همه میگم من و تو دیونه ایم عشقم
هیشکی این دیونه ها رو هنوز نشناخته
روانی روانیتم عاشق دیونه بازیتم عاشق چشمای رنگیتم
روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    اعصابت خورد میشه چکار میکنی؟
    کدوم سوال تو خونتون رایجه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 385
  • بازدید ماه : 1,016
  • بازدید سال : 5,913
  • بازدید کلی : 35,721