loading...
اهنگ های روز
mostafa بازدید : 113 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

Mazyar Fallahi – Teame Ashegh

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مازیار فلاحی به نام تیم عاشق با کیفیت بالا

موسیقی و تنظیم : مازیار فلاحی – متن ترانه : مازیار فلاحی و زهره زمانی

میکس و مسترینگ : رضا پور رضوی

 

3q587usiu4i86sj64

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 

 

آهنگ با کیفیت 320 : حجم 4.42 مگابایت

» دانلود آهنگ تیم عاشق «

 

 

تو این لحظه ها گریه ها بی صدا
به تو تکیه دادم به تو بی هوا
به حرفای من این صدا گوش کن
بیا غصه هات و فراموش کن
تو عشقی تو اوسطوره ی قلبمی
همین که تو باشی ندارم غمی
درسته رو لب های تو خنده نیست
ولی تیم عاشق که بازنده نیست
ولی تیم عاشق که بازنده نیست
یه روزی یکی ساده از جون گذشت
یکی دیگه از قلب بارون گذشت
مثل یک ستاره درخشان شدی
ببین فاتح قلب ایران شدی
خدا رو دوباره صدا می کنی
همه از ته دل دعا می کنیم
بازم دستتو روی قلبت بذار
بازم اسم ایران و با من بیار
بازم اسم ایران و با من بیار
بازم اسم ایران و با من بیار
بازم اسم ایران و با من بیار
بازم اسم ایران و با من بیار

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    اعصابت خورد میشه چکار میکنی؟
    کدوم سوال تو خونتون رایجه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 322
  • بازدید ماه : 953
  • بازدید سال : 5,850
  • بازدید کلی : 35,658