loading...
اهنگ های روز
mostafa بازدید : 47 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

Ehsan Khajeh Amiri – Ashegham Man

دانلود ترانه فوق العاده زیبا و شنیدنی عاشقم من با صدای احسان خواجه امیری

 

9879846568798

دانلود در ادامه مطلب

آهنگ با کیفیت 192 : حجم 6.21 مگابایت

» دانلود آهنگ عاشقم من «

 

 

 

 

 

عاشقم من! عاشقی بی قرارم کس ندارد خبر از دل زارم
آرزویی جز تو در دل ندارم
عاشقم من! عاشقی بی قرارم کس ندارد خبر از دل زارم
آرزویی جز تو در دل ندارم
من به لبخندی از تو خرسندم
مهر تو ای مه آرزومندم
در تو پابندم
خیز و با من در افق ها سفر کن دلنوازی چون نسیم سحر کن
ساز دل را نغمه گر کن همچو بلبل نغمه سر کن
عاشقم من عاشقی بی قرارم کس ندارد خبر از دل زارم
آرزویی جز تو در دل ندارم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    اعصابت خورد میشه چکار میکنی؟
    کدوم سوال تو خونتون رایجه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 313
  • بازدید ماه : 944
  • بازدید سال : 5,841
  • بازدید کلی : 35,649