loading...
اهنگ های روز
mostafa بازدید : 118 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

Babak Jahanbakhsh – Man Ke Bavaram Nemishe

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی من که باورم نمی شه با صدای بابک جهانبخش

 

24376423734u7835834

دانلود در ادامه مطلب

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.23 مگابایت

» دانلود آهنگ من که باورم نمیشه «

 

 

من که باورم نمیشه
تو نباشی عشق نباشه گل نباشه
پشت پنجره نباشی
دلم از دلم از دلم از دلت جدا شه
من که باورم نمیشه
تو نمونی تو نباشی من نباشم
مگه میشه تو نمونی من نمیرم زنده باشم
من که باورم نمیشه
بردن اسم تو از یاد
آخه حس عاشقی رو دستای تو یاد من داد
زیر سایه ی تو بودم
از گذشته تا همیشه
من و جا نذار تو دادا
آخه باورم نمیشه
من که باورم نمیشه
من که باورم نمیشه
تو نباشی عشق نباشه گل نباشه
پشت پنجره نباشی
دلم از دلم از دلم از دلت جدا شه
من که باورم نمیشه
تو نمونی تو نباشی من نباشم
مگه میشه تو نمونی من نمیرم زنده باشم
من که باورم نمیشه
بردن اسم تو از یاد
آخه حس عاشقی رو دستای تو یاد من داد
من که باورم نمیشه
بردن اسم تو از یاد
آخه حس عاشقی رو دستای تو یاد من داد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    اعصابت خورد میشه چکار میکنی؟
    کدوم سوال تو خونتون رایجه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 301
  • بازدید ماه : 932
  • بازدید سال : 5,829
  • بازدید کلی : 35,637